فعالیتهای مدیریت دانش در جنرال الکتریک
• شناسایی دانشهای مورد نیاز برای پشتیبانی از استراتژیهای سازمان؛
• شناسایی مهارت و خبرگی هر کدام از دانشکاران شرکت؛
• جمعآوری، ذخیرهسازی، دستهبندی و نگهداری دانش موجود در پایگاه دانشی ؛
• پیادهسازی شبکه اشتراک دانش؛
• یکپارچهسازی شبکه دانشی با فرآیندهای تصمیمگیری در شرکت؛
• خلق دانش جدید و توجه به فرآیندهای تحقیق و توسعه در سطح شرکت؛
• پیادهسازی سیستم Support Central؛
• راهاندازی انجمنهای خبرگی در سطح شرکت.